
قوانین استفاده از نرمافزار سهره
در زمان تکمیل فرم ثبت نام در نرم افزار، مشتری با علامت زدن گزینه "قوانین و مقررات را مطالعه کرده ام"، می پذیرد که مفاد این توافقنامه را بصورت کامل مطالعه کرده و تمام موارد آن مورد قبول او می باشد. چنانچه مشتری گزینه مذکور را علامت نزند، به هیچ عنوان اجازه ثبت نام و استفاده از خدمات ارائه شده نرم افزار را نخواهد داشت. بنابراین استفاده از خدمات نرم افزار به منزله پذیرش مفاد این توافقنامه می باشد.
مشتری گرامی، تمامی درخواست ها و مکاتبات فقط از طریق سامانه تیکت در بخش پشتیبانی نرمافزار امکان پذیر است. لازم به تشریح است که هیچگونه خدمات پشتیبانی خارج از این چارچوب قابل ارائه نمی باشد. تعهد ارائه خدمات پشتیبانی، در ساعات اداری می باشد، هر چند در خارج از این ساعات نیز پاسخگویی انجام می پذیرد.
سهره به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از نرمافزار استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند. سهره متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از نرمافزار را توسعه دهد. در واقع با استفاده از نرمافزار سهره، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
در نظر داشته باشید که مسئولیت هرگونه گفتگو، بارگذاری فایل، مکاتبات و در کل هرگونه استفاده از این نرم افزار بر عهده مشتری و مطابق با قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران میباشد.
سهره هیچ مسئولیتی در قبال لو رفتن اطلاعات مشتری در صورتی که منشا آن کوتاهی مشتری در حفظ امنیت حساب کاربری خود باشد، نخواهد داشت. مسئول تشخیص این امر مدیر سیستم سهره می باشد. مدیر سیستم با مراجعه به لاگها و گزارش های امنیتی موجود در پنل خود، امکان بررسی و تشخیص این امر را خواهد داشت.
سهره هیچ مسئولیتی در قبال لو رفتن اطلاعات مشتری در صورتی که منشا آن حملات هکری باشد، نخواهد داشت. البته سهره آخرین پروتکل ها و به روز ترین شیوه های امنیتی را برای پیشگیری از وقوع موارد فوق به کار می بندد.
سهره تعهد می دهد از هر زمان که نتواند به فعالیت خود ادامه دهد، به مدت یک سال سرورهای خود را روشن نگه دارد و مشتریان امکان دسترسی به اطلاعات خود را خواهند داشت.
کسب و کارهای آزمایشی، چنانچه پس از گذشت 6 ماه از تاریخ انقضای آنها شارژ و تمدید نگردند، بصورت خودکار از سیستم حذف می شوند.
قبل از خرید امکان آشنایی و استفاده از کلیه امکانات پنل بصورت رایگان و نامحدود بهمدت 7 روز برای کاربران میسر بوده و میتوانند قبل از هرگونه پرداخت از انتخاب خود اطمینان حاصل نمایند؛ با در نظر گرفتن این مورد بدیهیست که امکان لغو و بازگشت وجه پس از خرید هر یک از خدمات یا هرگونه واریزی، برای کار بر وجود نخواهد داشت و امکان تعویض یا لغو پکیج ها و به عبارتی هرگونه عودت وجه میسر نخواهد بود.
ما هیچگونه ادعایی در مورد مالکیت معنوی محتوای ایجاد شده توسط شما در سرویس نداریم. مالکیت معنوی تمامی اطلاعات ایجاد شده و فایلهای آپلود شده روی سرویس متعلق به شما خواهد ماند.
در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای سهره تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
در فضای ابری سهره، هر شب 1 نسخه پشتیبان دیتابیس تهیه می شود، به همین دلیل امکان تهیه پشتیبان مستقل توسط کاربر میسر نیست مگر در موارد ضروری که با ارسال درخواست به بخش پشتیبانی می تواند بکاپ جدید تهیه کند. همچنین با توجه به حجم بسیار زیاد داده ها، نسخه های پشتیبان تا 1 هفته نگهداری می شوند. با توجه به توضیحات ارائه شده در صورتی که مشکلات از دست رفتن اطلاعات به هر دلیلی اعم از عملکرد نادرست ابزارهای پشتیبان گیری یا بروز مشکلات سخت افزاری، نرم افزاری و غیره از لحاظ قانونی مسئولیتی را متوجه سرویس دهنده نخواهد کرد. هر چند همواره سرویس دهنده تلاش خود را در نگهداری چند باره اطلاعات صورت خواهد داد تا احتمال بروز مشکل به کمترین میزان ممکن برسد.
با اتمام دوره قرارداد و عدم تمدید اشتراک تا 6 ماه پس از آن، این مهم به منزله انصراف سرویس گیرنده از تمدید سرویس تعبیر می گردد و با توجه به حجم بالای داده ها نسبت به حذف اطلاعات اقدام می گردد.